Friday, July 21, 2017

18 iulie 2017 Pasul Setref-Pasul Rotunda

Dupa inca un an de vise, iata-ne in Pasul Setref cu gandul de a lega creasta Orientalilor, pana undeva la Valea Siriului. Eu si Corin vom alerga iar Ioana, sotia mea, ne va urmari cu masina si ne va asigura punctele de inceput-sfarsit de etapa.


Plecam la 6 dimineata. Pasul Setref ramane in urma. Si mai in spate se vede Tiblesul pe care am urcat anul trecut cand am legat creasta Gutai si Tibles de la Firiza la Romuli.


De la stanga la dreapta: Pietrosul (2303m), Buhaescu Mare, Mic si Rebra. Ne apropriem de creasta Muntilor Rodnei.


Slava Domnului, vremea este buna si ne putem bucura de peisaj. In centru-stanga: Vf. Puzdrele(2189m) si Laptele Mare(2172m). Piciorele sunt odihnite si avem chef de alergat.


Vremea se mai inchide dupa ce trecem de Muntele Cailor.


Parcurgem o ultima bucata mai dificila pana pe Vf Inaut (2222m) de unde se vede in sfarsit Pasul Rotunda.


Apus de soare peste Pasul Rotunda. In stanga este Cabana Croitor unde am gasit cazare.


In total s-au strans ~60km cu 2700m diferenta de nivel, pe care i-am parcurs in 13 ore.



0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home